Lokacija: Središnja knjižnica / dvorana 1
ODRASLI

Mala škola filmske kritike (radionica zatvorenog tipa)

Radionice

Projekt Mala škola filmske kritike radionica je pisanja filmske kritike uz stručno vodstvo kritičara Slobodne Dalmacije Marka Njegića i filmskog redatelja Ivana Perića. Ova radionica ZATVORENOG TIPA održat će se 18. i 25. rujna 2020. u dvorani 1 Središnje knjižnice GKMM-a  u organizaciji Odjela multimedije.

U Petak 18. 9. s početkom u 18:00 h na programu je edukativna projekcija francuskog filma Amelie nakon koje se polaznici prepuštaju samostalnom radu kod kuće, uz mentorstvo Marka Njegića i Ivana Perića putem Zoom video aplikacije. Na drugom terminu radionice, 25. 9. u 18:00 h, polaznici će artikulirati i prezentirati svoju filmsku kritiku filma uz stručnu analizu, ispravke, savjete i podršku mentora. Cilj radionice je edukacija mladih ljudi u području filmske umjetnosti i medijske pismenosti te usvajanje znanja o strukturi i analizi filmskog djela kroz poticajan grupni  i samostalni rad.

Marko Njegić je od 2005. stalno zaposlen u Slobodnoj Dalmaciji. Bio je urednik popularnog časopisa  Hollywood te suradnik Hrvatskog filmskog ljetopisa, Split Film Festivala i Festivala mediteranskog filma Split, kao i član Vijeća u kulturi za film i medijsku djelatnost Grada Splita. Sudjelovao u FIPRESCI žiriju Motovuna i ljubljanskog LIFFe-a,  bio u žiriju FMFS-a na kojem je vodio i radionicu filmske kritike, zatim beogradskog FEST-a, Vukovar Film Festivala te Liburnia Film Festivala… Krajem 2014. objavljena mu je prva knjiga FILMoteka.

Ivan Perić  predsjednik je udruge Odjel za vizije. Diplomirao je sociologiju na Filozofskom fakultetu te Film i video na Umjetničkoj akademiji u Splitu. Član je Kino kluba Split. Član je HULU (Hrvatske udruge likovnih umjetnika) te Hrvatske udruge filmskih djelatnika. Napisao je, režirao i producirao prvi hrvatski dugometražni  filma snimljenog iz jednog kadra Sirene i krikovi (2015). Radio je kao organizator snimanja dugometražnog filma Milana Trenca, Ribanje i ribarsko prigovaranje (dobitnik 3 Zlatne Arene u Puli). Bio je izvršni producent dugometražnog filma Danila Šerbedžije Tereza 33 (Dobitnik 6 Zlatnih arena u Puli). Producent je preko desetak kratkih i dugometražnih filmova višestruko nagrađivanih u Hrvatskoj i inozemstvu.